1/01/2016

Wprowadzenie

Nigdy dotąd nie widziałam powodu to pisania notki odautorskiej na samym początku, ale ta historia jest wyjątkowa pod wieloma względami. Opowiadanie powstało już w 2009 roku i było pierwszym, które napisałam tak na poważnie – dwadzieścia trzy rozdziały i epilog historii Renesmee Cullen, stanowiące niejako początek mojej przygody z pisaniem „na serio”.
Na blogu prezentuję Wam poprawioną wersję. Chociaż fabuła, postacie i ich zachowania zostały dokładnie takie same, język i budowa zdań uległy całkowitej zmianie. Innymi słowy: sukcesywnie poprawiam tę historię, by doprowadzić ją do względnie zadowalającego stanu, bo na to zasłużyła – poniekąd dlatego, że bez niej nigdy nie osiągnęłabym tego, co mam teraz. Długo zabierałam się do ponownej publikacji, ale nie mogłabym postąpić inaczej.
Opowiadanie wciąż jest dostępne na moim starym blogu, jeszcze za czasów Onetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz