7/01/2017

#1 „People, who read say”

Na Katalogu Opowiadań o Wampirach właśnie zakończyła się kolejna edycja akcji „People, who read say”. Pierwszy raz wzięłam w nie udział i jestem pozytywnie zaskoczona opiniami, które pojawiły się przy „Light in the Darkness” oraz „Lost in the Time”. Chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy poświęcili czas, by skrobnąć tych kilka linijek. To dla mnie wiele znaczy!
Poniżej pozwoliłam sobie przytoczyć pozostawione przez Was recenzje. Raz jeszcze dziękuję!


Light in the Darkness

„Kocham! <3 Tak po prostu kocham tę historię czystą, literacką miłością. ^^ Autorka pisze lekko i bardzo obrazowo, przy tym nie omijając uczuć i emocji, które towarzyszą postaciom na każdym kroku. Każdy z bohaterów ma swój charakter, a przede wszystkim ma duszę, a nie jest tylko literkami składającymi się na imię. Uwielbiam, gdy historia owiana jest tajemnicą, a sam autor zmusza do myślenia nad fabułą, pojedynczymi wątkami, decyzjami bohaterów, a tu to wszystko jest! W tym świecie znajduję istoty z piekła rodem, ale i te z samej góry, a co ja poradzę, że jestem zachwycona nimi? :) Z każdym kolejnym rozdziałem chcę jeszcze więcej i więcej, bo historia jest świetna i jak najbardziej godna polecenia. Ach! I oczywiście Carlos, w którym jestem zakochana bez pamięci jak nastolatka! <3”



Lost in the Time

„Co prawda nie przeczytałam całości, ale z fragmentów, które znam, mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że historia mnie urzekła. Początkowo przerażało mnie, że to ff, ale jak się okazało – niepotrzebnie. Wampiry, demony, anioły – zdecydowanie coś dla mnie. ^^ Jest cudownie i z pewnością przeczytam całość!”

„Uważam, że blog jest fantastyczny. Autorka ma niewątpliwy talent pisarski i gratuluje jej wytrwałości, bo liczba rozdziałów jest naprawdę imponująca :), mam nadzieję, że będzie ich jeszcze wiele <3”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz